Wednesday, September 23

the cat is out of the bag


psikolojik genellemelere bakarsak hayatında baba figürü olmayan bir insan olarak kendimden büyük, baba boşluğunu doldurabilecek erkeklere ilgi duymam gerekirken mütemadiyen kendimden küçük erkekleri beğenmemi açıklayabilecek bir yiğit aranıyor. there, I said it. kendimden küçük erkeklere ilgi duyma konusunda hiçbir sıkıntı yaşamıyorum. hayır öyle bir koku da salgılıyor olmalıyım ki bir ortama bir dolu kızla girsem, ortamdaki küçük erkek onca kız arasından geliyor bana asılıyor. rekorum 3 yaş. 5e kadar yolu var, allah utandırmasın. freuddan kadim olmasın kadim dostlarım analizlerinde erkekleri domine etme isteğime bağlıyorlar bu sübyancı ruhumu. bense her olaya olduğu gibi buna da mantıklı bir açıklama getirmeyi başarıyorum: eninde sonunda öyle bir yaşa geleceğiz ki etraf kel ve göbekli erkeklerle dolu, benimse cildim pörsümüş memelerim sarkmış olacak. o zaman bu dinç zamanlarımı neden kendini çoktan salmış büyüklerle öldüreyim? yeni nesil fena, gönder gönder gelsin. kaldı ki pilatese bu düzende devam edersem 35imde 20 somethinglerle takılmamam için hiçbir sebep yok. işte 10 yıllık kalkınma planını yapmış, bilinçli bir bayan. alkışlıyoruz.

23 comments:

Başak Ağın said...

ne varsa gençlikte var şekerim.

aycan said...

bişey yazmiim dedim ama sana lafım şudur; hadi leyyynn...(allah dostlugumuza zeval vermesin.amin.)

cok tuhaf gunluk said...

o diill de pilaatese nereye gidiosun?

berraque said...

ghfhgjk yes , çıtır iyidir kendimden biliyorum , lise sonda 90lı bi genç yüzünden yataklara düşmüştüm , ve malesef işteş değildi bu düşme eylemi .

José said...

spor egzersiz planını, vucudundaki değişimleri fln da yazsan ya bir ara vucuduk

Prometheus said...

Yaş olarak kendinden büyük erkekleri tercih etseydin bu seferde onların artılarını ön plana koyacaktın. Ama ne farkeder genç ya da yaşlı boşversene hepsi aynı kapıya çıkıyor zaten bi süre sonra.

pudra said...

ben de %8lik eğim yapıyorum bu küçük yaş mevzusuna hadi bakalım

erbo said...

25'de yaşlanma korkusu yaratmayalım insanda. ki yarattın bile. there "ben de" i said it .:)

Anonymous said...

toplumun nereye geldiğini gösteren iğrenç bir yazı...Sübyancılık bile üzerinde konuşulur espri yapılır bir şey olmuş.

Bir gün bunları düşünmeye bile cesaretiniz olmayacak. Yakındır o günler....Durmak yok yola devam

i am not your freud said...

öncelikle şunu söylemek istiyorum: anonim arkadaş harikaymışsın.

sonralıkla bu yazın aklıma billur kalkavan'ın bi açıklamasını getirdi -ki hala kız ortamlarında tartışılıyo: erkekler 7sinde de 70inde de aynı, o zaman neden gençleri dururken yaşlılarıyla takıliyim tadında bi lafı vardır kendisinin. henüz onun sözüne gelmedim, çocuk büyütücek enerjim yok şeklinde takılıyorum ama yaşıtlarımdan ve 1-2 yaş büyüklerden hiç hayır görmediğim için bi de biraz daha büyük biriyle ilişki tecrübesi yaşayıp öyle değerlendirme yapmak amacındayım. teşekkür ederim.

Bluer Dreams said...

kendini kimin yanında huzurlu buluyorsan onla olmak kadar guzeli yoktur :)

bende +3 -5 farklar arasındayım :))

berraque said...

oha anonimdeki atara bakar mısınız , hazırlanıp gelmiş adam hırs yapmış kjhasd.

pudra said...

içinde sübyancılık geçiyor diye şartlı reflekse kendini salan arkadaşı kutluyorum. bu şey gibi metin içinden 2 3 kelime seçip konuyu anlamaya çalışmak gibi
ne diyoruz?
çay koy. ama önce bsg.

voodoo pek pardon

varol döken said...

genç olanları tercih ediniz, şüphesiz ki onlar kütür kütür ve çatır çatırdır...

Nikopol said...

olum bi kere STAMINA diye bişey var!
(anlatırken baş, işaret ve orta parmağı birleşitirip büzüyorum gibi düşün. çok istersen 4. bi parmak da olur. göz kırpayım bi de)

arttvendelay said...

anonim icindeki nefreti guzel dokmus :)

Anonymous said...

herkes de anonim'i ciddiye alip laf yetistirme yarisina girmis. aferin hakkaten. sondaki "durmak yok yola devam" bile mi bi isik yakmadi bi yerlerde.

yokoğluyok said...
This comment has been removed by the author.
Hich said...

bence bu tamamen control-freak olmakla ilgili!
kendinden büyük erkekleri alenen yönetmek yada yönetmeyi becerebilmek yada bunu içine sindirmek kadını pis yoran şeyler... üstelik 10 yaş falan büyük olanlar asla izin vermiyo böyle şeylere.. hem izin verseler de sen zaten senden 10 yaş büyük bi erkek ağzının içine bakarken içten gelen bir iğrenme hissiyle saygı duyma şansını kaybediyosun adama.

oysa küçükler! küçükler öyle mi! küçükler elinin kiri, hem tecrübenle döversin hem de o sana zaten gizliden saygılıdır; sonuç: güç ve kontrol sendedir(ki kontrolsüz güç ehek) küçüğün de işine gelir bu bak, diyim sana!

miracsaral said...

"Durmak yok yola devam" tamam da, ben şunu hatırlayamadım.

Abdullah Gül ve Hayrünisa Hanım evlendiklerinde Hayrünisa hanım kaç yaşındaydı ya?

Üstat yola devam edin de tümseklerde falan havalanırsanız eğer sert yerlere düşmemeye çalışın, acır.

Oha, direkt böyle bir dalış yaptığıma inanamıyorum :)

Neyse, yalnız genç erkekler bana ilgi duyuyor diye sevinmeniz aslında gayet tuhaf, erkekleri domine etmekmiş? Pek tabii 100lük bir puzzle'ı tamamlamak 500'lük olanı tamamlamaktan daha kolaydır. Övünülecek bir maharet midir bu bilemem...

Ayrıca Jaguar resmi koyulmuş güzel de 'cougar' olmanın iki net kuralı vardır. Bir tanesi 35-40 yaş arasında olacaksınız, diğeri cinsel olarak ilgi duyduğunuz erkekle aranızda minimum 10 yaş olacak. Bence biraz erken tabi, ileride ama güzel olabilir gayet :)

Ki esasında sübyancı bile sayılmazsınız genel tanıma göre. Çünkü tahmin ettiğim ilgi duyacağınız genç erkekler zaten fiziksel olarak gelişmiş, yaşından büyük gösteren 'çocuklar' oluyor, gerçek sübyancılar ergenlik devresinin içinde olan kişilere cinsel ilgi duyarlar.

Yalnız o 'çocukları' kıskandığımı daha fazla belli edemezdim :)

Eh ama ne yapayım?

Hailsematary Beyefendi said...

hmm, blog'un adını voodoo girl'den cougar girl'e çevirdiğinde bu post'a link verebilirsin bence :p (imho, yakışır voodoo abulama =) )

Anonymous said...

bakıyorum etekleri tutuşan bir grup yandan yemiş laik hemen kusmuş nefretini

kaçış yok, şeriatın kılıcına gireceksiniz

moonchile said...

bu şeriatçıların ağzı laf yapmayanı yok. bi hatipliktir gidiyor valla helal olsun