Friday, September 25

lig tv yetkililerine açık mektup (3)

allahın hakkı 3tür diyerek mektubuma başlıyorum. eski açık dedim beğenmediniz, maraton dedim beğenmediniz. o zaman gün bugündür. gençlerbirliği - trabzonspor maçını vip tribününden izlerken sarışın olduğum yetmiyormuş gibi yanıma bir başka sarışın, üstelik yabancı olduğu için futbolcu sevgilisi zannetmeniz muhtemel bir kız daha alacağım. beşiktaş maçlarında sürekli holosko ve fink'e zoom yaptıkları için cinsel tercihlerini sorguladığım o kameramanlarınız bu defa da beni çekmezse bursasporlu kızların yolundan gideceğim dikkat çekmek için haberiniz olsun.

saygılar,

voodoo girl.





bu 1 bu da 2.

6 comments:

Arif said...

Agresif olursan kazanırsın ;)

miracsaral said...

Efendim bence Bursalı kızların yolundan gidin. Unutmayınız ki köpeğin adamı değil, adamın köpeği ısırması manşetlere çıkar.

ziggytheking said...

Gençler'in golünü Kahe(9 numaralı ve EsEs maçında 3 gol atan adam) atarsa sahaya girip onunla dans et. Sıkıysa çekmesinler o zaman.

alessio cerci said...

hepsini yap ama sakın "futbol ligtv de izlenir" muhabbetine girişme:)

varol döken said...

futbolu bir de bloglardan izleyin pankartını verelim sana, onlar çekmese de cep telefonları kesin çekecektir seni...

Sinan Kolat said...

niye kasıyosun ki
çek fotonu, fotoşopla koy ligtv logosu ve maç skoru
bi de tarzın icabı gözlere çizgi çek
mis gibiligtv'ye çıkmış olurumsu