Wednesday, September 2

Kate Hudson

voodoo girl's "women I would definitely do" series vol. 16



9 comments:

Hailsematary Beyefendi said...

apla 10 numara, ama ilk iki foto olmamış bence.. < / kıl_okuyucu >

Meraklısına bkz: Almost famous

pink plastic jesus said...

bu kadın çok cilveli hehe seviyorum baya.

varol döken said...

bu definitely do'yu okudukça (kate hudson özelinde) nasıl böyle emrah gibi vurrrrmayın diye bağırasım var vudu... ankara ya gelip ankamall ın, o memur arabalarının camlarını indiresim var...

hep başkasına verdi, bana hiç vermedi polis amca, seviyordum ben kate hudson'ı diye naralansam çevirebilir misin ingilizce'ye ha çevirebilir misin...

vurrrrmayınnnn!

erbo said...

insan değil serime koymayı düşünüyordum, artık önümüzdeki maçlara bakıcaz :)

Ortega said...

Severim kendisini.. Tahta göğüs ekolünden olsa bile.

maRco said...

2. resim çok iticiymiş 3e bittim btirildim zaten.


http://cimlerebasma.blogspot.com/

Başak Ağın said...

biraz meme pls. öpt kib bye.

Plastik Dikenli Kaktüs said...

Almost Famous'de gördüm ilk olarak üç yıl önce. Tüm filmlerini izledim. Ama buradaki fotoğraflar gibi kusursuz olsaydı keşke hia.

Anonymous said...

bacak omuz oleyy