Friday, September 11

mardy bum


yeni dönemin başlamasıyla mini mini birlerimize merhaba dedik okulda. uzun zamandır düşük seviye sınıflara girmemiş olmamın üzerine perşembe-cuma 6şar saatlik ders programı da eklenince bu akşamki anıl-goes-to-izmir partimize yorgun ama istekli gözlerle katılacağım. onun dışında hayatımdaki tek yenilik hafızamı kuvvetlendirmek için ayraç kullanmayıp kaldığım sayfayı hatırlamaya çalışma egzersizi yapıyor olmam -ki eminim dr oz büyücüsü duysa çok takdir ederdi beni.

arkadaşlar arasında "açsan bekleyelim" hukuku vardır ya bayılırım ona. iki kişi buluşursunuz, 3. biraz daha geç gelecekse buluşan ikili 3.yü arar ve "biz buluştuk, açsan yemek için seni bekleyelim" der. en bencil insan bile der bunu. bence çok tatlı.

bir de yolda yürürken karşıdan gelen kızı gözüne kestirip kesmek için tam yanından geçerken gözlerini kaldıran erkekler var ya. çok ayıp şey. adam yakışıklı olunca bile bile yiyorsun çünkü bunu. gerçi adam yakışıklıysa ona gelene kadar neler var yediğimiz. evet onu kastettim.

6 comments:

aleszanardi said...

kesmenin dogrusu olmaz... olur mu?

Nikopol said...

penetreyşın daha güzel başlık olurmuş dinlemedin beni.

ben cevap vereyim: olur. ben çok doğru keserim. eni konu.

Anonymous said...

keser keser dururlar
bi numara göremedim sonunda
yanımdan geçip giderken
alamadım telefon numarasını da
niçin benu keser üsün
eğer vermeyeceksen
niçun bana bakar isun
eğer durmayacaksan
eheheh:PpP

berraque said...

ben en çok tam yanından geçerken şarkı mırıldanan kesimden etkileniyorum , boyle mest oluyorum , beni benden alıo o kavruk gençler .

Başak Ağın said...

anıl-goes-to-izmir partisi inşallah "bizim anıl" goes to izmir partisiydi ve benim - yine - haberim yok. ulan başı bağlı adam olmak ne zor işmiş.

DoomsDay said...

bi numara göremedim sonunda