Monday, September 28

senle ben çıksak mı?

post-break up dönemimin '1-0 olsun bizim olsun' evresini tüketmeme ramak kaldı, deneysel takılmaya karar verdim. daha önceden hiç aşina olmadığım, tecrübe etmediğim bir altyapıya sahip bir adama taktım kancayı; taktım da hesaba katmadığım şey "ben seninle sevgili olmak istiyorum" imajının karşı tarafa nasıl verildiğinden tamamen bihaber olduğum gerçeği. hamladık tabi uzun ilişki artı skor odaklı aşk hayatı 3 senemizi alınca, apıştık kaldık. hemcinslerimin en sık başvurduğu "vermeme" taktiğini iki tarafın da istediği bir şeyi geciktirmenin mantıksızlığı ilkesine, "ilk haftadan yattığın adam sana ciddi yaklaşmaz" önermesini ise deneyimlerime dayanarak reddediyorum. tıkandım. bir an önce adamla teke tek vakit geçirmem ve karı beynimle her hareketine saçma sapan bir anlam yükleyip ergenliğin dibine vurmam lazım.

beyaz çerçeveli güneş gözlüklerim çok yakışıyormuş bana ama, öyle demiş. canım benim.

23 comments:

Ortega said...

hemcinslerimin en sık başvurduğu "vermeme" taktiğini iki tarafın da istediği bir şeyi geciktirmenin mantıksızlığı ilkesine, "ilk haftadan yattığın adam sana ciddi yaklaşmaz" önermesini ise deneyimlerime dayanarak reddediyorum..

Bu doğru ama..Bence doğrudur diyeyim ya da.

asethuan said...

belli, epey tıkanmışsın:)o kadar ki yazıda bi sürü anlatım bozukluğu olmuş:) ben derim ki direk sevişin. iki taraf da bu olayın gerginliğini atsın. oluyosa olur, olmuyosa yenileri gelir. sen dinle bu kardeşini.

voodoo girl said...

aaa allah kuru iftiradan saklasın nerdeymiş anlatım bozukluğu :)

İlker Yılmaz said...

seni blogdan tanıyabildiğim kadar söyleyeyim. direk teklif et. reddederse zaten sana uygun biri değildir gibime geliyor.

Tuncay said...

hiç kanma sen bu yorumlara. seni ne tweetlerini ne blogunu okumayacak kadar tanımıyo anlaşılan, bence sal gitsin :P

bokbocesii said...

ben derim ki allah ne verdiyse dal gitsin.o saatten sonra da senden gunah gider zaten.icinde kalmaz bari.disari cikarken de bunu giy derim;
http://mugeinwonderland.blogspot.com/2009/09/bir-elbise-daha.html.
mugenin blog unda gordum.kara kartal askina seni hayatta reddedemez ;)

Scatterbrain said...

mini giy, karşı masaya otur, bacak bacak üstüne at.arada da işaret parmağını ısır falan.yap işte üç beş bişeyler. o damlar zaten. erkek değil mi sonuçta?

asethuan said...

@voodoogirl: ya ben dün gece sarhoştum okuduğumda. belki o sebeple anlatım bozukluğu varmış gibi geldi. belki de değiştirdin. şimdi okuyunca sıkıntı yok.

@scatterbrain: hoca mevzuyu öyle bir anlatmışsın ki, direk blog olarak toplanalım, stadyuma gidelim.orda bekleyip voodoo'dan dakika ve skor alalım hissiyatı uyandırıyo:) bence sen de inceden bi hatun ayarla hocam. senden de dk ve skor bekliyoruz.

Tuner said...

olmaz bu iş bünyene yazık. yitirilmiş ilave bir anı daha aradığını sanmıyorum halbuse

Scatterbrain said...

@asethuan: "inceden hatun ayarla" derken? hatun mu ince olsun?

ben barca gibiyim dostum, erken golleri bulup üstüne yatarım (maçın üstüne)

Flying Dutchman said...

seni blogdan tanıyabildiğim kadarıyla söyleyeyim, o güneş gözlükleri bir boka benzemiyor

varol döken said...

herkes sağ ve sol elinin işaret parmaklarını ibrahim tatlıses'in klibindeki gibi birbirine sürtsün, bu olsun artık barlarda, otellerde, parmak arası terlik giyilen yazlık yörelerde ilişki başlangıç işaretimiz...

sahi o klipteki kıza ne oldu, öldüyse gözlerini bağışlamıştır inşallah!

Flying Dutchman said...

kınalı bebek klibinde gülü yiyen kıza ne oldu asıl...ben onu merak ediyorum...

bedrin aslanı said...

ergenliğin değil sapkınlığın dibine vurulmuş...
ah elimde olsa da hastalık üreten o hepinizin kafasını kutsal örtüye sarmalasam
ama o günler de gelecek...
yakındır
% 47'nin gücüyle geliyoruz
ayık olun

şen ola halep şehri

varol döken said...

gülü yiyen dikenine katlandı tuvalette...

varol döken said...

@bedrin aslanı
ayık kafayla yazılmaz la bunlar seni şakacı...

Fabio Luciano said...

yanlız bir şey dikkatimi çekti insan sarhoş kafayla ne diye bloga girer ki:)

asethuan lafım sana.varol döken sen de giriyodun bi ara sarhoş sarhoş bloglara:)

abi ağzınızla için şu içkiyi.içtiyseniz de bloga değil yatağa girin.

bedrin aslanı sen de gir hacı inine.iki tek at.olmadı meyve çayı iç.

asethuan said...

@fabyo: ben de şunu düşündüm baba, insan neden ayık kafayla "fabio luciano" diye nick alır ki? çok şükür ağzımızla içiyoruz da içkiyi hacım, ben şahsen götümle içsem, kadehe skimi bandırsam bile o niki almam. sen gari ne desen boş...

@scatterbrain: hacım çok üstüne yatınca göbek yapıyo. hala dakka ve skor bekliyoruz senden. sen ısrarla yan top yapıyosun. kuman, zubizaretta filan varken barca da hep yan top oynardı bi dönem. aman diyim..

@bedrin aslanı: kardeş sen epey bi darlanmışın. senin de işin zor tabi. 12-14 yaş arası kızlar takılmıyo ne yazık ki bloglara. ama habibimol.com die bi site açılmış diye duydum. %47 değil, %100 veriyolardır kesin. direk yumul bence...

bonham said...

o diil de voodoogirl'den sapmış mevzu. bence sevişsin, üstüne bi de sigara yaksın.

bedrin aslanı said...

varol musun ne karın ağrısısın her bloga hatun düşürmek için yazı yazdığın her halinden belli
git biraz hava al kendine gel

ama o havayı getireceğiz biz Allah-u Teala ve Hz. Muhammed(S.A.V.) izniyle...

şen ola Halep şehri

Fabio Luciano said...

ne varmış hacı nikimde.insanın en sevdiği topçunun adını nick olarak kullanması gayet normal geliyor bana.kaldı ki holoşko'dan baroş'tan iyidir.fabio candır.canandır.adamdır.laf ettirmem ulan.ettirmem:)

sarhoş kafayla bilgisayar açıp bloglara girmek garip geldi aga sadece yanlış anlama takıldım yani:)


bedrin aslanı da baya bi coşmuş.bi sonraki level uçuyorum ben esra hanım olacak gibi duruyor ya du bakalım.

varol döken'de bloglardan düşürdüğü kızları açıklasın kamuoyu aydınlansın.

şen ola düğün şen ola

varol döken said...

genel istek üzerine bloglardan düşürdüğüm kızlar:

1- roseanne barr (direkt üstüme düşürdüm bunu, 4 yıldır fıtığım, hala kendime gelemedim)

2- tinkerbell (bunu cebimden düşürdüm oysa cepte seks böyle bir şey değil miydi?, üzüldüm lan öyle demeyin...)

3- sarıkız (geçen dolabın kenarından düşürdüm, zaten sevmem özkaynak candır canandır bak hiç onu düşürüyor muyum)

4- penelope cruz (sadece blog değil, gördüğüm her an dibimi düşürüyorum, seviyorum girmeyin aramıza, bedrin aslanı sen de allahın emri, endülüsün kavliyle isteyiverirsin, aslansın sen bengal kaplanısın)

kamuoyuna ve tavuksuyuna arz ederim...

rene gallimard said...

sekste hiçbişi çözmüyor çoğu zaman.. hiçbişi yapma, koşarak uzaklaş..

git herhangi biriyle yat yada.. çoğul bünyeler tekile düşünce mahvoluyor..