Monday, February 16

bunlar kadınsa ben neyim?

13 comments:

Sinan Kolat said...

kizlarin sahne sovu tamamen daft punk, sarki ting tings, guzel bi kombinasyon olmus. Her zaman demisimdir, .ezevenkler oyle bir sov yapiyolar ki bu hatunlari diil kaplumbagalari yurutseler onu bile izlersin. Kizlar mi, onlar zaten...

y i ğ i t said...

onları kadın diil ki, uzaylı..
asıl bi bölüm war şovda o bldiin uzaylı saldırısı...

not: anaa hatta bnm sayfada war bi izle.. ya da izleme :D:D:D:D:P

cız-bız-liz said...

boşuna "ölün de dünya daha güzel bi yer olsun" die dilemedim geçen sene yılbaşında.
hala tık yok.

Anonymous said...

bunlar süpersonik kadınlar bu iş için yaratılmışlar dlfksd :D cız bız liz iyi demiş "ölün de dünya güzel bi yer olsun"cidden yani:D

Anonymous said...

Bunlardan milyonlarca var nasıl olsa. Önemli olan öteki olabilmek =)

Anonymous said...

amanın!

La Santa Roja said...

O değil de ağaç dallarından kanatları olan bir kız vardı defilede, garibim belli ki min.15 kg taşıyor sırtında, zoraki gülemiyor bile. İşte o noktada "Oh olsun sana" demiş olabilirim, itiraf ederim.

voodoo girl said...

o değil de poposunda big hugs yazan kızın poposunu ben bile yirim.

yorgunforvet said...

cennet -aşağı yukarı-böyle bi yer olsa gerek...

Yağız Gönüler said...

otur ağla vudu tiçır.

miracsaral said...

O kadar erkek yorum yazmış ama kimse şunu nedense yazmamış abi, ne garip : Bence siz onlardan daha güzelsiniz Voodoo hanım. Küçük prens-Tilki felsefesine inanıyorum ben...

Yağız Gönüler said...

vudu bloga en seksi fotosunu koysun oy verelim. evet.

Ortega said...

Gece gece uyku tutmadı, davulcu da bateri solo atar gibi çalıyor, neyse nette biraz takılayım sağdan soldan okuyacak bir şeyler bulayım derken bu sayfaya yönlendirildim.

Başlığa bittim. Ablalar abdestimi kaçırak diye tırstım...

Bunlar kadınsa ben neyim?
Cevap veriyorum; erkek.

Bi de son yoruma katılıyorum, seksi bir foto istiyoruz.. Sonra datçmen, varol döken de seksi fotolarını koysun, akabinde ben de koyarım..fotomu tabii.