Sunday, February 15

delicious elephant

bilenler bilir yandaki hatun kız micky green isimli bir şarkıcı. o saçları var ya o saçları. artık onlardan bende de var. tatilde oluşumu fırsat bilip kendimi attım cemciğimin kollarına (united - hoşdere caddesi) ve bu hale geldim. kendim diye demiyorum taş gibi oldum. bir de fantastiko ayakkabılar ve aksesuarlar satan, isim hakkı yüzünden 'chic' levhalarını 'lucky' olarak değiştirdiğini yeni gördüğüm mağazadan (tunalı pasajı ddt'nin yanı. istanbulda da galatasaray lisesinin ordan aşağıya doğru inen yokuşa ne deniyorsa işte orda) dünyanın en süpersonik tokasını aldım. oh mis. dikkat blogumda sanal reklam uygulaması var.

hayatımdan kesitler köşemizde dün süper bir gün geçirdim. yemişim valentini - bir takım arkadaşlar, alkol (kalın o ile), nada (o değil de onur baştürk ankaradaymış geçen haftasonu hiç söylemiyorsunuz) ve nihayetinde rumeli olarak özetlenebilecek gecemizde uzun bir aradan sonra sabahlara kadar sokaklarda gezme şevkimizi yeniden bulduk sevdiceğimle. daha bir iki sene falan olmaz ama zannediyorum.

yarın iş bugün önemli maç var. voodoo girl goes to bagno mio.

6 comments:

miracsaral said...

Aaa.. United Kuaför.439..bir şey bir şey. Anneciğim de oraya gidiyor sanırım. Kafamda sizin adınıza Heather Lockear veya Sarah Dunn imajı oluşturmuştum ama tutturamamışım.

Onur said...

Mickey teyze iyidir, hatta Oh! diye bir şarkısı var ki günde 50 defa dinlemekteyim :)

scostar said...
This comment has been removed by the author.
scostar said...

Saçlar, önemlidir.
Güzel olmuştur umarım, saçlar.

Ya ben aslında maça yorum yapacaktım nerden çıktı saç :D

Bugün maç günü dostum...Kolbastı olcak Kartalbastı!

hayatta beşiktaş derdi voodoo girl :D

pink plastic jesus said...

Ayy o kızın saçlarına nasıl özeniyorum anlatamam.Bu durumda senin saçlarına da özeniyor oluyorum sanırım.

voodoo girl said...

sevgili scostar,
sen ne zaman bloga beşiktaşın maçıyla ilgili 'kesin yeniyoruz, 5 atarız' falan tadında bir şeyler yazsan puan kaybediyoruz. artık bu sezon için ümidim kalmasa da bunu totemimiz ilan edelim bence :)