Wednesday, February 11

sen bak kendi derdine sana ne sana ne

özel hayata ne kadar meraklı olduğumuzu anlamak için, bir sosyolog edasıyla bbg ile başlayan ve benzerleriyle devam eden 'reality' programlara, ünlülerin hayatlarına falan düşkünlüğümüzü incelemeye gerek yok aslında. otele giriş yapıyoruz haftasonu, bir form verdiler dolduralım diye ana adı soyu sopu bilgilerini içeren. 'tanıştırayım, boyfriendim' dolduruyor. son kısımda odada sizinle beraber kalacak kişileri yazmanız istendiğinde, adı soyadı anası babası gibi olağan bilgilerin yanında son soru: yakınlık derecesi. size ne kardeşim? benim bilmediğim legal bir zorunluluk varsa bunu zaten başka türlü belgelemek gerekir, benim oraya yazdığımla mı olacak? ha zaten benim oraya yazdığımla oluyorsa ben şahsen sevdiceğime 'sex partneri' yazmasını öğütledim ancak kendisi iyi bir ailenin çocuğu olduğundan kabul etmedi. o formu okuyup da 'yakınlık derecesi: ruh eşi' yazısını görünce "aaay ne tatlııııı" diyecek resepsiyon görevlisi bilmiyor ki biz aslında sisteme karşıyız, anarşistiz, ateistiz, satanistiz.

7 comments:

Başak Ağın said...

ahahah iyiymiş bu. :)

berraque said...

akjhdaahah

Scatterbrain said...

kemanl sunal gibi "sevişiyoz, evlencez" deseydiniz. yakınlık derecesi neden sorarlar ki? soyadlar farklı ise en kötü ihtimal sevgililerdir. diğer ihtimallerde de çarşaf kirlenmez zaten.

yorgunforvet said...

ne şanslı oğlanlar var arkadaş yaw, bize sex partnerim yaz diyen bi girl friends imiz olmadı canına yandığımının yerinde

Godsyndrome said...

Bunlar iyi günlerimiz bence yola devam ettikçe daha müspet gelişmeler olacaktır.

cız-bız-liz said...

serbest çağrıştım: satanistiz diyince, creep dinlerken kendini atıp intihar eden çocuklar ve onların bakışını taklit ettiğimiz fotoraflar.

voodoo girl said...

hahahahahahahahhahaah hayata son bakış