Friday, February 27

sabrina heart alicia


bundan tam 4 sene sonra liz yine fotodaki funky gözlüklerini takacak, ben yine carrie topuzu yapacağım ve sex and the citynin '20something girls vs 30something women' bölümünü gururla izleyeceğiz.
oylamayla iş başına gelen tek yakın arkadaş, ankara atatürk anadolu lisesi sıralarından blogger sayfalarına uzanan yoldaki büyük beşiktaşlı liz, küçüklüğünde 29 şubatta doğmuş olup 4 yılda bir yaşlanma hayalleriyle yaşasa da aslen bu gün dünyaya geldi.
kutlamak boynumuzun borcu.



(yarın da askerdeki arkadaşlar için mesaj geçeceğim blogda, isteklerinizi iletebilirsiniz.)

4 comments:

Scatterbrain said...

kutlu olsun...

burdan, diyarbakır'a askere yolladıım arkadaşım için İzzet Yıldızhan'dan bir şarkı istiyorum.

cız-bız-liz said...

yavrum benim. foto müthiş olmuş, sen mi yaptın kız? baya utandım da :) seni ben pek çok pek çok severim.
sista.
foreva.

voodoo girl said...

hayır tabiiki aycan yaptı :)

Sencer Yücel said...

ığdır'da vatani görevini yapmakta olan ilker the massimo'nun çabuk dönmesini istiyorum. bu miskin adamı tek başına bıraktı blog deryalarında.