Friday, March 20

19.03





ps: ayın 19u da dünmüş hiç uyarmıyorsunuz yahu! foto burdan.

7 comments:

Ömer said...

Yapmayin etmeyin.
19'unda kutlamayin, kutlatmayin.
Besiktas'in dogum gunu 3 Mart'tir.
Yok 3 Mart'ta kutlamiyorsaniz bile, Mart'in basindadir.

19.03, Fenerbahcelilerin Temmuz'da Dunya Fenerbahceliler kutlamasi gibi cakma bir seydir. Gercekligi yoktur. Besiktas'in tarihinde son 4-5 yil haricinde yeri yoktur.

Dun her gordugume bunlari soyledim, buraya da yazayim dedim. Cok dertlendim. Of :)

voodoo girl said...

şeklen 1903 olması benim hoşuma giden, ama sen de haklısın o yüzden doğumgünü kutlaması gibi görünmesin artık diye 'kutlu olsun'u sildim bak. böyle ortada buluşsak olmaz mı :)

Ömer said...

olur tabi :) bana bir adim atana, ben on adim atarim :p

seklen 19.03 cok mukemmel gozukuyor kesinlikle, buna katiliyorum :D

Cimbakuka said...

Ben dün bekledim açıkçası senden böle bişi.

tek kaldım valla :)

DeliRapunzel said...

hep beraber nice yıllara o zaman..;)

yazan: birdost (fenerbahçelidelirapunzel)
:))

kartalsafa said...

3 Mart Beşiktaş
8 Mart Inter

hastası oldum tarihlerin be....

Unknown said...

8 mart mı hahahahohohohoho

dünya kadınlar... pardon interin kuruluş günü kutlu olsun o zaman :)