Monday, March 23

bülent akarcalı


ak partisi çankaya belediye başkan adayı bu insan birkaç hafta önce ben durakta servis beklerken seçim arabasıyla kırmızı ışıkta durup karşıdan karşıya geçenlere mikrofondan 'nasılsınız gençler' diye seslenerek beni benden almıştı ki, cumartesi günü 7. caddede yine seçim arabasıyla yine elinde mikrofon saatte 10 km hızla sağa sola "bu güzel güneşli günde dondurma mı yiyorsunuz, afiyet olsun" ve "sana da merhaba fresh corncu, yani taze mısırcı merhaba!" açılımlarıyla olaya son noktayı koydu. anarşik yapım gereği kendisine elimi 'yürü anca gidersin' manasına gelecek şekilde salladım elbet ama o insancıllık, o genel kültür yüreciğimde bir noktaya da dokunmadı değil.



ps I hate you akp: ana haber bültenlerine konu olacak nitelikteki diğer seçim yazım da burdaydı evet.

8 comments:

joy said...

alkışlarım oralardan duyuluyor mu acaba ?
bir öğretmen olarak ben ve muhteşem fikirlerim, bugun öğretmenler odasında yine propagandalar yaptı,akp kalemini nöbet defterinin üzerinden alıp çöpe attı. evet kesinlikle beni kovacaklar biliyorum.
neyse bizim okulda kapıları kitleyip cumaya gidiolar bide.
sinir katsayım sence ne durumda?
sevgiler.
saygılar.
akpye oy veren herkes insallah...
töbe töbe

çubuk makarna said...

alem adammış

Hich said...

"gençler de ona cevap veriyomu iyiyiz saol diye..." demiştim... meraktayım... eğer bi cevap veiyolarsa bu kişiler mesela fireşkorncu, bu abi diyaloğu mikrofondan mı sürdürüyo? bende rastladım merhaba kısmet kırtasiye, merhaba erce erkek kuaförü diye tek tek dükkan adlarını okuyarak ilerleyen bir parti arabasına ama hangisi olduunu göremedim... budur belkide...

Svetlin said...

bi kere de bana denk gelmedi şu ilginç adamlar ya 7.caddede falan. şanssızlık mıdır nedir?

beraber yerdik dondurmaları sn. başkanımla.

i am not your freud said...

ahahahah bambaşkaymış. freş korncu da "hey büllster what's up" diyomuş duydum ben evet.

cız-bız-liz said...

kızım dalga mı geçiyosun ciddi misin ya?

scostar said...

Tipe bak çay demle stili baksana şuna ya.

Şu akp'nin kullandığı sarıturuncu backgroundlar nedense bana güneş kremlerini hatırlatıyor.Bir de profesyonelce kesememişler fotoğraftaki tipine bakıp çay demlenesice arkadaşı. :D

voodoo girl said...

yok gençler el salladı sadece bir sohbet ortamı oluşmadı allahtan :)