Tuesday, March 10

No Doubt

voodoo girl's "unutma, unutturma" series vol.8

5 elemanlı 'yolun sonu gruplar' listemin (ki şu anda sadece birini açıklayarak gizem yaratacağım; ancak beni dikkatli takip edenler tahminlerde bulunabilirler ve hatta şirinleri bile görebilirler) değişmez üyelerinden No Doubt ile tanıştığımda ortaokuldaydım ve o zamana kadar batı müziğine en çok yaklaştığım nokta m.f.ö idi. müzik hayatlarında dibine kadar punktan alternatif rocka, bounty killerlı reggaeden pop tınılarına kadar her türlü tarzın altından kalkmayı başaran bu süpersonik grup Gwen Stefani'nin ikoncan olup zencilerle birlikte şarkı söyleme sevdası yüzünden artık yok ve onları bir kez bile canlı izleyememiş olmanın acısıyla mezara gidecek bu beden (bu noktada profilimdeki location: tragic kingdom yazısını ruhumun derinliklerindeki emoya bağlayanlara selam ederim).

şahsen çok daha fazla sevdiğim pek çok şarkıları olmasına rağmen, buraya koymak için bu klibi seçmiş olmamın özel sebebi ise bir okul gösterisinde yapacağım taklit için klibin her bir karesini ezberlemiş ve hatta hala hatırlıyor oluşum. bizim zamanımızda kameralı telefonlar falan olmadığından bu muhteşem gösteriyi sizlerle paylaşamıyor oluşumun üzüntüsü bende saklı.

haydi o vakit tüm sevenler ve sevilenler için gelsin: şüphe yok - sen sus da gözlerin konuşsun.

5 comments:

cız-bız-liz said...

sana amerikalardan no doubt tshirtü getirmiştim.
öle hatırlıyorum.
doğru hatırlıyorum umarım.
yoksa rezillik.
p.s.:happy now her zaman ayrıdır.

voodoo girl said...

yaaalaaançıııı yaaalaaançıııı sana kimse inanmaaaaz! getirmedin öyle bişey girls basketball tshirtü getirdin artık no doubt tshirtünü hangi arkadaşına getirdiysen hıh :P

cız-bız-liz said...

a-aa ulan hatırlıyorum baktığımı, böle beyaz bi atlet üstünde no doubt yazıyo. dur yaa yoksa poster mi getirdim. bişi getirdim ya.
ve ayrıca bebenk, sadece sana getirmeyi düşünürüm öle bişeyi. bunu de belirteyim.

Amélie Poulain said...

Yalnız bence hala umudunu kaybetme; çünkü No Doubt tekrar bir araya gelmiştir. Hatta bu yıl dünya kadar konserleri vardır.

laylaylom said...

sabah sabah "sunday morning" şarkısıyla kuduruk bir şekilde güne başlamak en güzeli.

bu bünye özlüyor o günleri...