Friday, March 6

o değil de

dear google: verdiği her türlü hizmetin hastasıyım bayılıyorum evet. ancak şöyle bir teknoloji geliştirmesini istiyorum google'ın. hani sözcükler yazarak görsel arayabiliyoruz ya. görselleri upload ederek de arama yapabilmeliyiz. misal ben çok sevdiğim resimleri kaydediyorum bilgisayara aylar sonra kullanmak istiyorum ama nerde bulmuştum hatırlamıyorum o yüzden kaynak veremiyorum ayıp oluyor. hop upload etsem google bana söylese bak şu sitede o resim diye. müthiş olmaz mı?

word verification: insan olduğumuz belli olsun diye giriyoruz ya harfleri. bazen öyle desenler çizgiler arasında falan oluyor ki algılayabilmek mümkün değil. onu yapan insan değil ya. benim insanlığımı mı sorguluyorsun şerefsiz.

hüüüp veba: alkollü eve gelip kendini yatağa atarsın ya oh mis. işte o anın hemen öncesinde kendinde mutfağa gidip yanına koca bir bardak su alma gücünü bulan insanlar var ya. sabah onların yaşadığı mutluluğun ötesinde bir şey yok.

beyons: miles and more diye bir kredi kartı reklamı izledim geçen. hangi banka bilmiyorum. BEYONS konserine bilet mi ne veriyormuş. ulan kadının adı nasıl okunuyor önce onu öğrenin de sonra konser bileti dağıtın. bir tane insan yok mu o reklam şirketinde bu ismin nasıl telaffuz edildiğini bilen? kadın 'beyonse' bile değil 'beyonsey' diye okunmasını istiyor adının diye gavurlar longman sözlüklere eklediler bizim kafa hala 'camfırteybıl' değil mi.

sports illustrated: spora yeniden başladım. bir dersin hocası geçen döneminkiyle aynı. bacak kasları için bir hareket yapıyoruz kollar falan yanda. bacaklar zaten iptal de kollarım da ağrımaya başlayınca indirdim iki yana. hoca "aaa sen de bırakırsan ama" dedi. tam bir öğrenci gibi hissettim kendimi, bir götüm kalktı bir hocanın güvenini boş çıkartmamak için daha çok uğraştım falan. ha ne oldu merdiven inip çıkamıyorum. olsun örtmenim beni seviyo.

12 comments:

cız-bız-liz said...

* ehuahauhe hüüüp vebaaa :)
* o word verification olayının en şerefisizini megaupload yapıyo.
* ne hocası olursa olsun içine duygu karıştırınca işin bi garip oluyor. ekonomi hocamız bi arkaşı kopya çekerken yakalayıp "bunu senden hiç beklemezdim" demişti ve okuldan attırmaktan beter etmişti hatunu.
* ben de aynı şeyi bi mikrofon olsun şarkıyı mırıldanıyim google'a o da bana aradığınız şarkı bu buyrun desin şeklinde istiyorum.

DoGHo said...

hoca confrontation'ina soylicek tek biseyim var: bkz. cok da skimdeydi! :]

gribulut said...

hoca işi biliyormuş iyi gaza getirmiş :D

Godsyndrome said...

olsun örtmenim beni seviyo. hehehe en son bunu yaptığımda ki geçen haftaydı hoca onu taciz ettiğimi düşünüyo, sanırım,böğğ :(

Hich said...

eer ilk maddedeki gerçekleşirse -ki yıllardır hayalim- copyright için de çok hayırlı olur bence... bir sürü sanatçı aç kalıyo; internetten çalıveriyolar eserlerini, orda burda kullanıyolar... pisler.

Unknown said...

o bi şişe suyu alanlardanım. ama 3 saat sonra kupkuru ağızla uyanıp panik halinde içmeye çalışırken her defasında yatağa su dökülüyo. eğer çok çok sarhoşsam umursamadan yatıyorum. az sarhoşsam kanepeye geçiyorum.

yani diyeceğim o ki yatağın yanına konulan şişe bile ızdırap olabiliyo

Spicoli said...

O suyu yanima almayi bir kez basardim, o günden sonra hayatim asla eskisi gibi olmadi. Bilinmeyeni vakfolmus, perdenin arkasindaki sirri görmüs gibiyim. O günden sonra hayatim asla eskisi gibi olmadi.

çubuk makarna said...

o resim olayı için vi.sualize.us sitesi var. resimleri bilgisayara indirmeye gerek bile kalmıyo. bulunan resmi tek tıkla oraya aktaran firefox eklentisi de var. reklam gibi oldu ya :)

Scatterbrain said...

eve alkollü gelip de evde daha içebilecek gücü bulmak daha yüce bir duygu!

Cornflake Girl said...

google'a verdiğin tavsiyeni çok fonksiyonel buldum, destekçinim :)

bir de hakkaten o alkol sonrası suyu yanına almaya üşenmeyenler takdir-e şayan, gözlerinden öpülesi kişiler

es said...

googledan böyle bir artizliği bende bekliyorum aslında, bnmde hep aklıma gelirdi bu.. duygularıma tercüman oldun valla :)saol

Semt Aşığı said...

resimlerinizin adının yanına tire koyup kaynağını yazsanız? :)