Sunday, March 29

evet

yıllar önce -94 senesiydi- ilkokul 5'e gidiyordum ve 23 Nisan'da o zamanların ankara valisinin koltuğuna oturup büyüyünce ne olmak istediğimi soran valiye contexte uygun olarak "türkiye'nin ilk kadın cumhurbaşkanı" demiştim. önceden çalıştığım demeçlerimi verdikten sonra belediye başkanını arayarak metro çalışmalarının hızlandırılmasını 'emretmiştim'. karşımdaki insan beni bir süre dinleyip her dediğimi onayladıktan sonra 'bu arada ben kiminle görüşüyorum?' diye sorduğundaysa koltuk sevdam o kadar büyüktü ki adımı soyadımı bir kenara bırakıp en büyük sesimle "BEN ANKARA VALİSİ!" demiştim.

işbu hikayede adı geçen i.belediye başkanı artık tüm pisliklerini de toplayıp bıraksın o koltuğu diye dualar ederek, tüm enerjimi kağıda geçirmeye çalışarak oyumu kullandım bugün. umudum 0'ın altında 10. canımdan çok sevdiğim şehrimden utanmamın tek sebebi artık ortadan kalksın, "adam yemesine yiyor ama en azından iş yapıyor"cuların allah belasını versin istiyorum. şerefsizliğin bu kadar kabullenilmiş olması, atamın yattığı yerde göz göre göre kemiklerinin sızlaması artık kanıma dokunuyor. biz bu insanlarla aynı havayı solumayı haketmiyoruz.

6 comments:

gülş said...

i.milih'i TERCİH etmedin mi voodoo yoksa? çıkçıkçık..adam iş yapıyor bak negzel geçitleriniz oldu. bizim de olsa bitane keşkem. ingiliz sübyancı sapığı fotoğraflı çipil gözlü plastik dişli dopbaşın yerine..

i am not your freud said...

enazından iş yapıyo ya park yapıyo bahçe yapıyo diyenler yüzünden bence bunlar hala iktidarda zaten. o yaptığı işleri hangi parayla yapıyo, satmadığı bişeyimiz kaldı mı hiç orasını karıştırmıyoruz. afferim bize.

Lucas Corso said...

Cidden o kadar süredir o koltukta kalması şaşırtıyor beni,kaç dönem oldu artık?!Dilerim bu sefer kurtulursunuz.

inatçı hardal said...

pis sırıtışıyla beraber bu şehirden toz olmasını diliyorum.umarım sonuçlar hoş olur her ne kadar şu an kötü gözüküyor olsa da =(

Flying Dutchman said...

efsane tekrar 5 sene daha koltuğunda

torunum da ögrecek herhalde bu yüzsüzü bu gidişle

Ne yapılırsa yapılsın karşısına hangi aday çıkarsa çıksın İ.Melih Keçiören'den Sincan'dan hayatında sadece seçimler ve bayramlarda evinden çıkan güruhu otobüslere bindirip gerekli hamleyi yapar

şen ola Ankara

91 said...

bu sefer de olmadı malesef, tanıdığım her ankaralı yasta. moda bir tabir olacak ama, hakikaten tez konusu olacak adam şu i.m. son umudum Uğur Dündar'a bulaşması artık, insanlar biraz daha üstüne gidecek, bu son sefer olacak falan diye avutuyorum kendimi. yersem.