Tuesday, March 31

bitmeyen itunes sorunları

bilgisayarım apple değil diye mi cezalandırılıyorum bilmiyorum ancak teknoloji problemleri forumuna dönen blogumda ilk sorunumu tek yorumda halletmiş olmanın verdiği gazla kamuoyuna ikinci sorunumu açıklıyorum:

itunesda dinlediğim, dolayısıyla şarkıların formatında ya da itunesda tanınmasında hiç bir sorun yaşamadığım bir albümü ipoda atamıyorum. libraryi olduğu gibi sync ediyorum olmuyor, o albümü playlist olarak oluşturup onları sync ediyorum olmuyor, sync edilmesinde problem yaşamadığım hali hazırdaki bir playliste atıyorum şarkıları yine olmuyor. ben mi malım, itunes benimle dalga mı geçiyor?

5 comments:

Flying Dutchman said...

aha da welcome to the club....

aynı şey 8-9 gündür windowsu tekrar kurduğumdan beri benim de başımda...canım ipodu kullanamıyorum....

aynen dediğin gibi şarkılar library'e atılıyor ama itunes ipdumu görmüyor...aslında ürün bilgilerine girdiğimde ipodumun bilgileri çıkıyor ama şarkı yüklemeye geldiğimde "senkrinze" edemiyor...windowsu tekrar kurmadan önce her şey günlük güneşlikti...

voodoo'nun da bilgisayarının tamirden gelmiş olması nedeniyle bu yeniden kurulumlarda bir problem oluyor sanırım...

evet derdimize çare

voodoo girl said...

hayır anlamadığım ne biliyor musun tek bir albüme taktı alet! tüm libraryi atıyor onu atmıyor. hayır aynı kişinin diğer albümlerini de algılamamış olsa sanatçıyla bir problemi var diyeceğim :)

Scatterbrain said...

evet, cezalandırılış sebebinde haklısın. allah cezasını versin şu apple'ın artık da kurtulak. allahtan benimki bozuldu da fıyfırdım biryere. şimdi çakma ipod var birtane, vallahi daha güzel.

Sinan Kolat said...

benim tavsiyem (hem bu sorun icin hem de genel anlamda) library ile ipod'u otomatik senkronize etmemek.. Hani baglayinca bir senkronize ediyo ve libraryde ne varsa ipodda da o oluyo ya, orada manually manage tusundan manually manage edin bence (has be has oz turkcedir)
hem boylece o sarkilari atabilme ihtimaliniz artar hem de librarydekileri silip bilgisayarinizin hafizasini rahatlatabilrisiniz.

dezzy said...

GoldWave programını kullanarak o şarkıları mp3 halinde tekrar kaydedip atmayı dene. Bende de benzer sorun oldu, böyle çözdüm.