Sunday, March 15

imdat yine mi kar

sabahtan beri kafamı herhangi bir şekilde evden dışarı çıkarmadığımdan, ankaranın 'kara teslim olduğu'nu sıkılıp akşamki maçı birileriyle birlikte izleme ya da pazar gününe yakışır buna benzer sosyal aktivite planları yapmaya çalışınca anladım. herkes evinde pısmış arkadaş kar yağdı diye. bir korku bir panik. bana kimse insanın doğaya hükmettiği falan safsatalarıyla gelmesin bundan sonra, bir kar yağıyor felç oluyoruz fare gibi deliğimize sinmek zorunda kalıyoruz. sinirlendim bak.


8 comments:

Hamamböceği said...

Cidden ya Ankara'ya bi' türlü bahar gelemedi =/

miracsaral said...

Alttaki resmi paint ile siz mi yaptınız efendim?

Harbiden de havalar ısınmadı ya, çok feci.

voodoo girl said...

ya baharın gelmemesi havaların ısınmamasından ziyade kar yağdı diye hayatın felç olmasına isyanım. paintte böyle resim yapabilecek kadar yetenekli değilim bu arada :)

Scatterbrain said...

sene 2009 ama bir kar ile yokuz!

ne kafiye oldu be arkadaş...

Yağız Gönüler said...

o kar buralara bir gelse.

Ömer said...

kanadalilar ne yapsin yaw..

efsa said...

Kara hasret bir bünye var buralarda :(( birimiz bulamayıp bunuyor, birimiz bulupta bunuyo :)))

Alper Öcal said...

Ankara'yı haritadan silmek lazım, bu kadar bunaldığım bir şehir olmadı benim.

3 senedir yaşıyorum, sonunda işi bıraktım. 1 ay kaldı. Kurtuluyorum Ankara'dan.