Sunday, March 29

reklamlarda bu hafta

öncelikle hala hangi banka olduğunu bilmiyorum ama şurada bahsi geçen 'beyons' hatasını düzeltmiş yetkililer, demek benim dışımda da çemkiren oldu. ya da blogumu okudular çünkü o kadar popülerim ki blogger ödüllerinde 'blog queen' diye ayrı kategori açacaklar bana o derece. ikinci olarak eti cin reklamındaki mutluluk tasvirlerine bayıldım, hele de sen günlerden perşembe sanarken cuma çıkar ya mevzusu. maksimumun yeni uçuş kartının reklamı çok adice, insanın kalbine bıçak saplar cinsten olmuş ama hem görüntü hem fikir açısından muhteşem tebrik ediyoruz. bu haftanın tartışılmaz birincisi ise adidas, celebrate originality. alkışlıyoruz.
cengaver bir blogger olmadığımdan tüm bu reklamların linklerini veremiyorum, izlemediğiniz varsa benim old school aşkım hatrına tv başında beklersiniz nostalji olur. öptüm by.

4 comments:

ksp said...

Reklamların çizgisi artık "Sprite'tan acımasız gerçeklere" kaymaya başladı. Çok sert vuruyorlar. Ama zaten benim o durumda o kadar kısa bir çizgide çalışmamın sebebi senin reklam yapman.Yİne de çok zeki işler olmuyor değil reklam dünyasında.Gerçekten de şeytan gibiler (both figuratively and literally)

Godsyndrome said...

dear blog queen
reklamı anlatsana link vermiyosan ben test usülü öğrenciyim öyle şappadak maksimum şeysi dersen olmaz ki...

voodoo girl said...

godsyciğim reklam kısaca uyan yemek ye işe git çalış eve dön yemek ye uyu çizgisinde geçen sıkıcı hayatları(mızı) resmedip "bir maksimum miles kartı alın da egzotik yerlere gidin hayatta bir iz bırakın" düşüncesini kazımaya çalışıyor akıllara, başlarda sıkıcı hayatlarını izlediğimiz karakterlerin sonlarda tatil görüntüleriyle can çektirerek. "o sıkıcı dediğin işim olmazsa o tatillerin parasını kim verecek yarraam" noktasını göz ardı edebilirsen güzel reklam.
[hiiii kız ne dedi ama o cümleye çok yakıştı kabul edelim]

Godsyndrome said...

Anlatma zahmetine girmişsin ya, her kelime kabulümdür efendim :D